HomeDiagramsDatabaseMapsForum About
     

Go Back   SkyscraperPage Forum > Regional Sections > Canada > Québec > Ville de Québec


 

 
Thread Tools Display Modes
     
     
Prev Previous Post   Next Post Next
     
     
  #7  
Old Posted Dec 30, 2007, 3:39 PM
ozzy ozzy is offline
Registered User
 
Join Date: Jul 2003
Location: Lévis
Posts: 1,875
Quote:
Originally Posted by Vulcain View Post
ces 2000 naissances c'est pour l'année 2007 uniquement ? donc on pète le 130 000 assuré maintenant ;o)
En effet Vulcain, on grossi. C'est ça qui est important. À ce rythme, on va bientôt dépasser la population de Trois-Rivières. Notre prochaine cible sera Saguenay..
__________________
à l'impossible nul n'est tenu
Reply With Quote
     
     
End
 
 
 

Go Back   SkyscraperPage Forum > Regional Sections > Canada > Québec > Ville de Québec
Forum Jump



Forum Jump


All times are GMT. The time now is 11:50 AM.

     
SkyscraperPage.com - Privacy Statement - Top

Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.