HomeDiagramsDatabaseMapsForum About
     

Go Back   SkyscraperPage Forum > Regional Sections > América Latina > Argentina > La Tanguería


 

 
Thread Tools Display Modes
     
     
Prev Previous Post   Next Post Next
     
     
  #1  
Old Posted Jul 4, 2010, 7:04 PM
maxem 2.0's Avatar
maxem 2.0 maxem 2.0 is offline
Registered User
 
Join Date: Aug 2008
Location: Lomas de Zamora
Posts: 2,442
Quería hacer una consulta y no sabía donde ponerla,

Que es la tecnología 4G??? porque en la puerta de la torre Telecom hay un laboratorio que dice algo así como "primero en Latino América en 4G"
Reply With Quote
     
     
End
 
 
 

Go Back   SkyscraperPage Forum > Regional Sections > América Latina > Argentina > La Tanguería
Forum Jump



Forum Jump


All times are GMT. The time now is 4:57 PM.

     
SkyscraperPage.com - Privacy Statement - Top

Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.